איטום גג מרוצף

איטום גג מרוצף בשיטות מתקדמות

גגות בניין חשופים לנזקי מזג האוויר בכל שעות היממה. מי גשם עשויים להיכנס הן דרך הרווחים בין האריחים שאינם אטומים הרמטית. בניגוד להנחה הרווחת, המילוי הקונבנציונלי של הרווחים בדרך כלל לא מונע ממים להיכנס דרך מרווחים או אוטם אותם. מציאת הסיבה וסוג הבעיה היא קריטית כאשר מתגלה נזילה בגגות מרוצפים שכבר נאטמו. לפעמים יש צורך בגישה למערכת האיטום שמתחת למרצפות. טכניקות האיטום הנוכחיות מתאימות היטב לגגות עם מגוון חומרי ריצוף, לרבות גרניט, פסיפס, בטון מוחלק, שיש, אבן ועוד. כדי לוודא כי המים לא יחלחלו מתחת לריצוף, חשוב להזמין איטום גג מרוצף מחברת אלפ סרוויס שמתמחים בעבודות איטום גגות מאז שנת 1995.

איך לאטום גג מרוצף?

קיימות שלוש אפשרויות של איטום גג מרוצף:

  • איטום מבלי להסיר את השכבה העליונה של הריצוף הנוכחי
  • איטום המחייב את הסרת הריצוף הנוכחי
  • איטום גגות לפני הריצוף שיש לאטום אותם

בחירת טכניקת האיטום המועדפת מותנית בביקור של איש מקצוע של חברת אלפ סרוויס, אשר מעריך את מצב הגג ואת צרכי הלקוח.

אילו חומרי איטום מיושמים בדרך כלל?

יריעות ביטומניות הן חומר האיטום הנפוץ והעמיד ביותר. אפשר לרתך את היריעות כל עוד הגג נטול כל פריטים שונים (לא יכולים להיות בו דודי שמש, אנטנות, חתיכות צינור וכו') ורק אם הגג ישר לגמרי ולא בשיפוע.  חומרים פוליאוריטן או אקריליים הם אפשרות נוספת לאיטום גגות מרוצפים שניתן ליישם ללא צורך בהסרה של הריצוף. מכיוון שהאקריליק מגן מקרני UV ונוזלים, הוא מתאים יותר לגגות החשופים לשמש ולגשם. הסילר הוא החומר המחזק את כל שטח המרצפות מלמעלה כדי למנוע מהם להיסדק, בעוד שאקדח האיטום מציע ציפוי הרמטי כדי למנוע מהריצוף להיפגע.

איטום גגות מרוצפים 100% אחריות

ברור שהגגות חשופים יותר למזג האוויר, במיוחד לגשם. כאשר גג מרוצף, יתכן ויחלחלו מים בין האריחים. כתוצאה מכך, מים שמחלחלים דרך רעפי הגג "נלכדים" שם למעשה ונאלצים להימלט על ידי אידוי דרך דופן הקירות. זה מאפשר למים לחלחל לתוך שכבת הבטון של המבנה, שם הם גורמים לנזקים ולרטיבות. אם אתם רוצים למנוע מצבים אלו הפוגעים בגג ובקירות הבניין שלכם, חברת אלפ סרוויס ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי.

  • התקנת רשת.
  • התקנת דוקרנים.
איטום גג מרוצף
ליצירת קשר
השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים: