איטום ביריעות ביטומניות

איטום ביריעות ביטומניות מחיר חסכון

מרכיב מהותי ומשמעותי בתחזוקה רגילה בכל נכס מגורים הוא איטום הגג בפני רטיבות וגשם. בהתאם לטכניקת האיטום בה אתם משתמשים, כדאי לבצע את האיטום כל כמה שנים. הדרך היחידה לעצור את נזקי גשמי החורף וחדירת מים למבנה היא איטום ביריעות ביטומניות. חברת אלפ סרוויס מתמחים בביצוע עבודות איטום מקצועיות לגגות וחזיתות מבנים.

מה זה איטום ביריעות ביטומניות?

שיטת האיטום הנפוצה ביותר כיום היא איטום ביריעות ביטומניות. לאחר ביצוע איטום בעיקר באמצעות זפת חמה במשך שנים רבות, טכניקה זו נכנסה רק לאחרונה לתחום האיטום. למרות העובדה ששיטת  היריעות היא הפופולרית ביותר, מומחי איטום ממשיכים לחלוק על טכניקת האיטום הטובה ביותר. על מנת לבחור בחוכמה, כדאי להכיר את היתרונות והחסרונות של כל שיטה וכן את הנהלים השונים. אבל כמובן שאין תחליף להתייעצות עם מומחים בתחום.

איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות

איטום ביריעות ביטומניות וזיפות הן שתי הדרכים הפופולריות ביותר לאיטום גג. ישנן גם טכניקות אחרות, אם כי הן נמצאות בשימוש פחות תכוף ומשתמשות בחומרי איטום שונים. זפת חמה מונחת על הגג במהלך האיטום, והיא מחלחלת ויוצרת כיסוי עמיד למים. כפי שצוין בעבר, זוהי טכניקה שהייתה בעבר בשימוש נרחב, אך ככל שיריעות ביטומניות הפכו לזמינות יותר, הן החליפו אותן כדרך האיטום המועדפת.

יריעות ביטומניות משמשות לאיטום, והן מרובדות על גבי הגג. על ידי כיסוי הגג ביריעות, הבנויות מחומר עמיד למים ורטיבות, נוצרת שכבת איטום שדרכה מים לא יכולים לעבור. היריעות עצמן בנויות מתערובת של חומרים אוטמים והיריעות זמינות בגדלים שונים המתאימים לכל גג. הן נחשבות כשיטות איטום טובות מאחר והן מציעות איטום הרמטי וחזק במיוחד. ליריעות ביטומניות מספר יתרונות ברורים בשימוש. ראשית הם מציעים איטום פנטסטי שהוא לגמרי עמיד למים. היריעות חזקות להפליא וקשה לקרוע אותן.

אורך החיים של יריעות ביטומניות הוא אחד היתרונות הגדולים ביותר שלהן. למעשה, ליריעות המשמשות לאיטום הגג יש אורך חיים מינימלי של עשר שנים. בשל ביטחונו של החומר ואורך חיים של החומר, זו היא הבחירה המועדפת על אנשי מקצוע. חברת אלפ סרוויס ישמחו להעניק את שירותי האיטום המקצועיות ביותר עבורכם, בעזרת איטום ביריעות ביטומניות.

  • התקנת רשת.
  • התקנת דוקרנים.
איטום ביריעות ביטומניות
ליצירת קשר
השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים: