חידוש מעטפת בניין

הקירות, הגג, החלונות, הדלתות ושאר האלמנטים החיצוניים של בניין מרכיבים את מעטפת הבניין. הוא משמש כמחיצה בין פנים המבנה לחוץ, מגן על הדיירים מפני מזג האוויר ומבודד את הפנים מהחום החיצוני. מבנים עם בידוד ואיטום נאותים יכולים להוריד באופן דרמטי את צריכת האנרגיה ואת פליטת גזי החממה שלהם. חידוש מעטפת בניין, לאחת עם ביצועים גבוהים יכול גם לעזור להגביל את העברת החום ולעזור להפחית את כמות החום שבניין סופג. לאחר חידוש המעטפת ניתן לאחר ולטפל בקלות בנזילות, לחזק את מעטפת המבנה ולהוזיל את הוצאות האחזקה. חברת אלפ סרוויס מציעים עבורכם את שירותי חידוש מעטפת הבניין המשתלמים ביותר.

הליכי חידוש מעטפת בניין- איך זה עובד?

תהליך חידוש מעטפת בניין כולל מספר שלבים. ככלל, על כל הדיירים להסכים לשיפוץ בחזית הבניין. אפשר להבין את ההיגיון מאחורי הכלל כי מדובר בתהליך מסובך שעולה הרבה כסף ויש לו השפעה משמעותית על חיי היום יום בזמן שיפוץ הבית. זו ההזדמנות המושלמת ליידע את הדיירים על הנושאים הקשורים להליך חידוש מעטפת בניין, השפעותיו על חיי היום יום וכן על ערך כל דירה ודירה, וכיצד שיפוץ יכול לשפר את חיי הקהילה בבניין. לאחר אישור כל הדיירים ניתן להתקדם בתהליך ולבצע את החידוש.

בשלב זה, מומלץ לבחור בחברה בעלת מוניטין המתמחה בביצוע עבודות תחזוקה ושיפוץ חזית של בניינים. הצוות המקצועי יבצע בדיקה יסודית של מצבו הנוכחי של הבניין, ימצא פגמים פוטנציאליים, והכי חשוב – יציעו תיקונים מתאימים.

מדוע מומלץ להשתמש בשירותיהם המקצועיים של חברת אלפ סרוויס?

אחת החברות המובילות בארץ לשיפוץ חזיתות של מבנים היא חברת אלפ סרוויס. לאורך כל התהליך הם מציעים ללקוחותיהם שירות מקצועי, אדיב ומהיר. יש להם 30 שנות מומחיות וכן מאות לקוחות מרוצים בתחום שיקום, תחזוקה וחידוש מבנים. הם מבטיחים להשתמש בחומרים איכותיים, ולבצע את העבודה המקצועית והטובה ביותר. אם אתם מתחילים לזהות פגמים במעטפת החיצונית של הבניין שלכם, ולא רוצים שהפגמים יהפכו לבעיה רצינית יותר, שתדרוש שיפוץ מאסיבי, צרו קשר עם חברת אלפ סרוויס לביצוע בדיקה והערכת מצב הבניין.

  • התקנת רשת.
  • התקנת דוקרנים.
חידוש מעטפת בניין
ליצירת קשר
השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים: